Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2008

Pandamonium!



Αγαπητέ αναγνώστη ,
Κλείσε τα χιλιάδες παράθυρα που έχεις ανοικτά αυτή τη στιγμή σε άπειρα τσοντοsites και σήκω κλείσε εισιτήριο να πας να δεις το Kung Fu Panda…. Δεν έχω πάνω από ένα μισάωρο που βγήκα από την αίθουσα και ένα μόνο έχω να πω : ΟΥΑΟΥ!
Καταρχάς να δηλώσω ότι είμαι μέγας fan ταινιών animation Disney, pixar κτλ .Την dreamworks δεν την είχα λάβει τόσο στα σοβαρά , με το Σρεκ 1 ήταν απλά συμπαθής , με το 2 ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ με το 3 έτσι και έτσι …εντάξει με το panda τα είδα όλα….. Καταρχάς, ψέματα δεν θα σου πω αλλά από το τρέιλερ δεν μου έκανε αίσθηση να πάω να δω την ταινία , το θεωρούσα λίγο …χαζό να το πω? Βαρετό? κοινότυπο? Λίγο από όλα ίσως….σήμερα λοιπόν βγήκα για μια βόλτα με τον κολλητό μου προς το mall και μου λέει ρε συ , δεν πάμε να δούμε καμιά ταινία τώρα που είμαστε εδώ ? Ααααα ξέχασα να σας πω ότι τις προάλλες είδα αυτή με την Uma Thurman που είναι αυτή και καλά ραδιοφωνικός παραγωγός ……ναι….μην τολμήσει να την δει κανένας σας , η ταινία δεν παλευόταν …anyway…. Και ψάχναμε τι να δούμε και το πάντα άρχιζε σε 10 λεπτά ε και είπαμε να το δούμε αυτό….εντάξει, τα είδα όλο ομολογουμένως .
Δεν θα σας αποκαλύψω πολλά , ίσως και αυτό να είναι το concept του trailer , να μην αποκαλύπτει πολλά αλλά σας λέω ειλικρινά η ταινία είναι μέσα στον σουρεαλισμό .
To panda λοιπόν είναι ο μεγαλύτερος αντι-ήρωας ever και έρχεται να μας διδάξει ότι στην τελική δεν χρειάζονται ούτε κοιλιακοί ούτε μπράτσα ούτε body building για να είσαι ‘’ήρωας’’ …Μια απολαυστική ταινία που δαγκωτό θα την ξανάβλεπα . Την είδα στα αγγλικά βέβαια , στα ελληνικά δεν ξέρω κατά πόσο θα χάνει …οπότε θα σου πρότεινα το ίδιο.
Αυτά τα νέα μου για την ώρα.I will keep in touch! :D

Δεν υπάρχουν σχόλια: