Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Δεν υπάρχει ! (και αν υπήρχε θα τον χώριζα!)

Πριν από μία βδομάδα περίπου έκανα μια γνωριμία μέσω ίντερνετ ,μέσω κάποιου site. Ο τύπος κοντά στα 28-29 (τουλάχιστον έτσι ισχυριζόταν ).Μετά από κάποιες ανταλλαγές σύντομων μηνυμάτων στο εν λόγω site , είπαμε να συνεχίζαμε την κουβέντα από το msn(κλασικά) . Καθώς περνούσε η ώρα ομολογουμένως η παρέα του γινόταν ολοένα και πιο ευχάριστη και στο τέλος της κουβέντας ανανεώσαμε το ραντεβού μας στο msn για την επόμενη μέρα .Μια μικρή παρένθεση εδώ : είμαι από τα άτομα που αν γνωρίσω κάποιον μέσω ίντερνετ ,δεν βγαίνω αμέσως μαζί του , αλλά προτιμώ να μιλάω λίγο καιρό με τον άλλον μέσω msn να δω τι μυαλά κουβαλάει . Με λίγα λόγια δεν μου αρέσει πχ να γνωρίσω κάποιον Δευτέρα και Τρίτη να συναντηθώ μαζί του , προτιμώ να περνάει ένα εύλογο διάστημα μιας – μιάμισης βδομάδας επικοινωνίας και μετά βλέπουμε .Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι τις πρώτες μέρες επικρατεί και ο αναθεματισμένος ενθουσιασμός που κάθε άλλο παρά καθαρά αφήνει και τους δυο να σκέφτονται και να πράττουν ….
Πίσω στο θέμα μας λοιπόν ας πούμε ότι γνώρισα τον τύπο Σάββατο , την ίδια μέρα βάλαμε αμφότεροι φωτογραφία στο msn να δούμε βρε αδερφέ με ποιον μιλάμε κτλ , αρκετά συμπαθητικός φαινόταν από τις φωτός ,και αυτός με το που είδε τις δικές μου άρχισε
‘’Πω , πω , είσαι μοναδικός , μου αρέσεις , αχ να δεις ότι από κοντά δεν θα σου αρέσω εγώ και τι θα κάνω που δεν θα με θέλεις …’’ (και άλλα τέτοια αναπηρικά)
Προσπάθησα να τον συγρατήσω και να του αναφέρω ότι μιλάει ο ενθουσιασμός αυτή τι στιγμή όμως μου τόνιζε και μου υπενθύμιζε ότι τείνει στα 30 ,γεγονός ότι τον κάνει να σκέφτεται ώριμα και σοβαρά και από την άλλη ήταν σίγουρος και πεπεισμένος για το τι ήθελε και φυσικά ευχόταν να τον ήθελα και εγω…
Οι μέρες προχωρούσαν και από μέρους του καθημερινά δεχόμουν τόνους κοπλιμέντων (όχι ότι δεν μου άρεσαν κιόλας ,μην τρελαθούμε ) .Ήμουν και εγώ ενθουσιασμένος αλλά δεν μπορώ να πω ότι το έδειχνα τόσο , ίσα ίσα που τον προσγείωνα πολλές φορές λέγοντας του ότι ΄΄Κάτσε να συναντηθούμε και από κοντά και βλέπουμε….’’
Την επόμενη Κυριακή και ενώ μιλούσαμε αποφασίσαμε να πηγαίναμε για έναν καφέ την επόμενη μέρα για να τα λέγαμε επιτέλους και από κοντά …. Λόγω υποχρεώσεων του το απόγευμα και το βράδυ της επόμενης , αποφασίσαμε να τα λέγαμε για μια όμορφη πρωινή συνάντηση κάπου στο κέντρο . Οι μέρες είχαν ήδη φτιάξει προς το καλύτερο ,οπότε όλα συνδυάζονταν άψογα…. Αφού λοιπόν δώσαμε ραντεβού στις 12 κάπου κεντρικά , καληνυχτίσαμε ο ένας τον άλλον και πέσαμε για ύπνο….
Το πρωί της επόμενης , είχα ξυπνήσει αρκετά νωρίς για να πληρώσω κάτι λογαριασμούς που ήθελα . Βλέποντας ότι η ώρα περνάει και ότι αν δεν πέρναγαν στην ώρα τους οι συγκοινωνίες υπήρχε ενδεχόμενο να μην φτάσω έγκαιρα στο ραντεβού , θεώρησα καλό να του τηλεφωνήσω και να ειδοποιήσω ότι ενδεχομένως να καθυστερούσα μερικά λεπτά. Το τηλεφώνημα μου όμως ήταν άσκοπο καθώς δεν μπήκε στον κόπο να απαντήσει ….
Θα είναι καθοδόν σκέφτηκα και δεν θα μπορεί να απαντήσει ….
Τελείωσα τις δουλειές νωρίς και οι συγκοινωνίες πέρασαν στην ώρα τους και εγώ ευτυχώς βρέθηκα ακριβώς στο ραντεβού….. Έλα όμως που αυτός ήταν άφαντος ……
Περίμενα λίγα λεπτά και άρχισα να του τηλεφωνώ , χωρίς όμως να το σηκώνει ή να το κλίνει ,απλα χτύπαγε και μετά περνούσαμε σε εκτροπή ….Περιμένω περίπου στο σύνολο 15-20 λεπτά (και πολλά ήταν όπως βλέπω εκ των υστέρων )και σηκώνομαι και φεύγω.
Ο τύπος ούτε φωνή ούτε ακρόαση .
Χωρίς να τον έχω πάρει κανένα άλλο τηλέφωνο από εκεί και μετά , σκάει στο κινητό μου μήνυμα το απόγευμα : ‘’Έλα gaymerboy , δεν γίνεται να συναντηθούμε σήμερα γιατί μου έτυχε κάτι ΠΑΡΑ πολύ σημαντικό …΄΄ Ααααα, μάλιστα λέω από μέσα μου να δείς που θα έχασε τα κλειδιά του σπιτιού του και δεν μπορεί να μπει μέσα , ή ότι θα προέκυψε κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας οικογενειακού προσώπου και γενικά προσπαθούσα να τον δικαιολογήσω στο μυαλό μου βρίσκοντας πράγματι σημαντικές δικαιολογίες προσπαθώντας κατά κάποιο τρόπο να ηρεμήσουν και τα δικά μου νεύρα από το στήσιμο που έφαγα. Δεν μπήκα στον κόπο να του απαντήσω καθώς θεώρησα ότι ενδεχομένως θα επιβάρυνα την ήδη βεβαρημένη ‘’σημαντική’’ κατάσταση που ίσως να ζούσε …(όλα αυτά την Δευτέρα, μην ξεχνιόμαστε….)
Την Πέμπτη το βράδυ (3 μέρες μετά ) σκάει στο msn … Εννοείται πως όλες αυτές τις μέρες κοπήκαν τα πάντα από μέρος του : μηνύματα , msn κτλ …. Μου ανοίγει παράθυρο και ακολουθεί ο εξής διάλογος (ας τον πούμε χαϊδευτικά ‘’βλήμα’’ )
Βλήμα : Γειά
Gaymerboy : Γειά σου και σε σένα
Βλήμα: Gaymerboy μου σου χρωστάω μία εξήγηση ….
Gaymerboy : για ρίχτην να δούμε τι θα δούμε ….
Βλήμα Βασικά κοίτα να δείς πως έχουν τα πράγματα , το βράδυ της προηγούμενης μέρας πριν συναντηθούμε , γνώρισα ένα παιδί και το κάναμε και από τότε είμαστε μαζί …… (!!!!)
Gaymerboy: ωραία , να ζήσετε , θέλεις κάτι τώρα ;
Βλήμα : Ήθελα να σου πω συγνώμη και θέλω να με συγχωρέσεις ….
Gaymerboy : Δοθέντων των καταστάσεων και το ότι η συγνώμη σου έρχετε ετεροχρονισμένη 3 μέρες μετά , λυπάμαι ,αλλά η συγνώμη σου δεν γίνεται δεκτή….
Βλήμα : Το γνωρίζω ότι δεν συμπεριφέρθηκα σωστα , αλλα ρε συ έλα στην θέση μου , τι να έκανα και εγώ ; ερωτεύτηκα ( ! ! ! ! ! ! !) . Στο κάτω κάτω πάντως και μεταξύ μας εσύ φταίς , έπρεπε να έιχαμε συναντηθεί νωρίτερα....Όπως και να έχει πλέον, δεν θα με συγχωρήσεις ποτέ ;
Gaymerboy : Το ποτέ είναι μια βαριά κουβέντα για το οτιδήποτε….
Βλήμα : αχ μπράβο και εγώ το ίδιο πιστεύω…
Gaymerboy: Για την ώρα όμως τρως ένα ωραιότατο delete/ignore Βyeeeeee

Και κάπου εκεί χάθηκαν τα ίχνη του βλήματος .Το κερασάκι στην τούρτα ήταν το ότι μου τόνιζε συνέχεια ότι είναι ώριμος και ότι ήξερε τι ήθελε….χαχαχαχαχαχαχαχαχα

5 σχόλια:

celsius33 είπε...

Δε σ έχω ξαναδιαβάσει. του χρωστάς ένα χαστούκι ή ένα βρίσιμο, αν μη τι άλλο όχι για αυτόν δε του αξίζει, αλλά για τη δική σου χαμένη ώρα. μα υπάρχουν τέτοια άτομα γύρω μας?

tovenito είπε...

δεν ξέρω νομίζω όλοι το κάνουνε αυτό στα συγκεκριμένα σάιτ. μιλάνε με διάφορους και όποιος πρόλαβε τον κύριο είδε! έπαθες και έμαθες. βέβαια κι αυτός θα μπορούσε να προειδοποίησει αν μη τι άλλο. ένα μήνυμα για την αποφυγή της ταλαιπωρίας βρε αδερφέ!

the boy with the arab strap είπε...

aytes oi symperifores einai xazes kai aparadektes . kala toy ta pes !!!

Ανώνυμος είπε...

Και το σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη ο "ώριμος" ε?
Κοίτα να δεις...
Φαντάσου,τα πρώτα χρόνια του Internet (97-98) να δεις τι γινότανε..της γαμιόλας.Κυριολέκτικά δεν ήξερες τι θα σου έρθει.Έχω γνωρίσει top/str8 looking-acting νεαρό με τ βλεφαρίδα κάγκελο και το φρύδι γαϊτάνι..να φανε και οι κότες..

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Πρωτη φορα ερχομαι στο μπλογκ σου. Μεγαλο γαιδουρι ο τυπος αν και απο οτι εχω καταλαβει, οι σχεσεις απο το νετ δεν βγαινουν σε καλο. Μονο μια φορα εχω γνωρισει καποιν μεσω νετ και οχι για ερωτικη φαση. Αλλα ουτε για παρεα εκανε. Ειναι απλα οτι μεσα απο το νετ οι φιλοδοξιες σου για το πως και τι θα ειναι αυτος που θα γνωριζεις ανεβαινουν στα υψη και δυσκολα ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα.