Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008

Ήταν στραβό το κλίμα , το φάγε και ο gaydar-ος……

Τετάρτη βράδυ , η ώρα περασμένες 2:31 , έχω να κάνω ενός σκασμού διάβασμα για την εξεταστική που πλησιάζει απειλητικά και αντί αυτού κάθομαι και χαζεύω στο gaydar…. Την Μέκκα των gay ή αν δεν θες να το βλέπεις έτσι άπειρε και αμαθή αναγνώστη , φαντάσου κάτι σαν θεματικό πάρκο με Gay. Χαζεύοντας τα προφίλ λοιπόν μπορώ να πω με σιγουριά ότι ο κόσμος , η τουλάχιστον ένα σεβαστό ποσοστό , ΔΕΝ πάει καλά…. Θέλοντας να τεκμηριώσω αυτό που μόλις έγραψα , να σας αναφέρω ότι είμαι s1ngle από τα Χριστούγεννα σχεδόν . Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα που αποφάσισα να επιστρέψω ενεργά στον τομέα dating , έκπληκτος ανακαλύπτω ότι αν δεν μοιάζεις εμφανισιακά με ηθοποιό από το casting της σειράς California teens ή του Smallville κακός κάνεις τον κόπο και μπαίνεις σε αυτά τα sites. Ωραία θα μου πείς , γιατί κάθεσε στο χαζοκούτι και δεν βγαίνεις έξω να κάνεις παιχνίδι σε κανένα ‘’σχετικό΄΄ μέρος …Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν μου αρέσει να συχνάζω σε gay μέρη , όχι γιατί τα σνομπάρω αλλά γιατί νοιώθω πραγματικά ότι είμαι ΄΄ξέμπαρκος’’ σε αυτά τα μέρη …όλοι γνωρίζονται με όλους ,όλοι μιλάνε με όλους…. Και εγώ? Και εγώ σαν παιδάκι που έχει κάνει φασαρία στην τάξη του σχολείου , στην γωνία μόνο του , ‘’τιμωρία’’ , να μην μιλάω με κανέναν! Νοιώθω σαν να πηγαίνω σε ένα πάρτυ , που το έχει διοργανώσει κάποιος φίλος μου και όταν πηγαίνω εκεί , ο φίλος μου λείπει και μένω μόνος ανάμεσα σε χιλιάδες ξένους που είναι όλοι γνωστοί μεταξύ τους . Όσο κοινωνικός και να είναι κάποιος είναι πραγματικά δύσκολο να πιάσει κουβέντα / φιλίες γιατί μπορεί να το θεωρήσει ο άλλος καμάκι ή οτιδήποτε άλλο (ας μην αναφερθώ και στα υπεράνω υφάκια που υιοθετούν όλοι σχεδόν) και ας μην γελιόμαστε δεν πάνε όλοι για να κάνουν μια γνωριμία(με ό,τι και αν συνεπάγεται αυτό) σε αυτά τα μέρη…. Οπότε τι μας μένει αγαπητέ αναγνώστη , μα φυσικά η λύση της online γνωριμίας ….. Πόσο έχω όμως βαρεθεί να μπαίνω σε κουβέντες ατέρμονες με το ίδιο πάντα θεματικό κέντρο : του ποιος είμαι , του τι ψάχνω , τι πράγματα μου αρέσουν κτλ … Έχει τυποποιηθεί τόσο αυτή η διαδικασία του να μιλήσεις σε κάποιον που πραγματικά με φοβίζει ...Περισσότερο όμως με τρομάζει η μοναξιά την στιγμή που κλείνω το ρημάδι το pc και πέφτω για ύπνο .Ειρωνία όμως έτσι ; Ζούμε στον αιώνα που μπορούμε να μιλήσουμε σαν χρήστες από την μια μέσω του ιντερνετ , του τηλέφωνου , των sms , του skype και με ό,τι μπορεί να φανταστεί ο καθένας μας αλλά το θέμα είναι ότι δεν έχουμε κάποιον να επικοινωνήσουμε ουσιαστικά ... Ίσως και αυτό να είναι το τιμήμα της ασυδοσίας στην επικοινωνία .. Τα πάντα έχουν γίνει τόσο απόμακρα και ψυχρά που δεν είμαστε τίποτα παραπάνω στον άλλον παρά ένας άψυχος κώδικας σε μία σελίδα που μέσα σε μία ανάλυση 1280x1024 χωράει όλο μας το είναι : τα χαρακτηριστικά μας ,τα ενδιαφέροντα μας , το στυλ μας , τις προτιμήσεις μας. Και οι ερωτήσεις ; Πάντα οι ίδιες , η σειρά μόνο αλλάζει ….και όλα αυτά για να δείς πόσο δεν μοιάζεις ή μοιάζεις με τον άλλον για να συνεχίσεις να του μιλάς .Φαίνεται να bitch-ιάζω και να μοιρολατρώ … Δεν το βλέπω έτσι , ειλικρινά . Απλά θα προτιμούσα περισσότερο ανθρώπινες συμπεριφορές και καλοπροαίρετη διάθεση . Βέβαια θα μου πείς από την άλλη όταν ο άλλος έχει μιλήσει με 500 άτομα και έχει δει άλλα τόσα προφίλ την ημέρα , γιατί να κάνει την διαφορά μαζί σου ; Χμμμμ , πραγματικά είμαι σε σύγχυση …..Απόψεις επί του θέματος όποιες και αν είναι αυτές (από straight είτε gay ) θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα .
(Στο επόμενο post θα γίνουμε πιο light , το υποσχομαι!)

7 σχόλια:

the boy with the arab strap είπε...

kalispera, symfwnw me ta grafwmena soy , kalo to diktio alla , reality bites . kalos se brika!

Ανώνυμος είπε...

Για καλες συμβουλες,θα σου ελεγα να αποτανθεις στον στοκο αλλα μας αφησε χρονους το παλικαρι.

Ηταν ενας γαυ-δαρος με μεγαλα αυτια?

tovenito είπε...

τον από πάνω μην τον πιστεύεις! είναι λαοπλάνος! κατά τα άλλα συμφωνώ με όσα λες περί ίντερνετ. είναι λίγο κουραστικό και ψυχοφθόρο να αναζητείς τον έρωτα ή την επικοινωνία μόνο από την οθόνη, αλλά από την άλλη ποτέ δεν ξέρεις. δεν είναι υγιής τρόπος, αλλά είναι κι αυτό μια κάποια λύσις που λέει κι ο ποιητής για αυτούς που είτε δεν αισθάνονται άνετα σε μπαρ όπως εσύ (εγώ δεν έχω πάει ποτέ και δεν ξέρω) είτε για όσους ψάχνονται και το νετ τους παρέχει μια ασφάλεια.

Gaymer είπε...

@Κρασι ..
Χαίρομαι που συμφωνείς ,καλως ήρθες

@Γ(κ)αμει
Λοιπόν σε πάω εσένα,μου αρέσει ο κυνισμός στις απαντήσεις σου

@Tovene582
Θα σου απαντήσω με κάτι που διάβασα πρόσφατα...
''Όσο ζω ελπίζω και όσο ελπίζω ....απελπίζομαι!''

Ανώνυμος είπε...

Το μονο που θα εισπραξεις απο μενα.
Καθοτι ειμαι ρηχος,φαιδρος και ψευτικος κατα ορισμενους.Αν βολευεσαι,αυτα και μονο μπορουμε να δωσουμε ρε παιδι.

Ανώνυμος είπε...

Καλοσήρθες στον κόσμο του blogging....Πραγματικά δεν ξέρω πως να περιγράψω τις γνωριμίες μέσω Internet.."ότι του φανεί του λωλοστεφανή...."

Cookie Basher είπε...

Με γεια το blog και καλως ήρθες!
Η περιγραφή με το πάρτυ όλα τα λεφτά, δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι, παρ'όλο που έτσι ακριβώς αισθάνομαι χαχα

Γιατί τόσο άγχος όμως; Αν κάτι σε χαλάει, άσ'το και ίσως σου έρθει από κει που δεν το περιμένεις ;)
If it's not fun, it's not worth it