Τρίτη 3 Ιουνίου 2008

A new day has come!

Hello!
Αν δεν ήθελες να είμαι αυτός που είμαι , ποιός θα ήθελες να είμαι?
Σας μπέρδεψα ε?
Λοιπον είπα να ξεκινήσω να γράφω blog (και εγώ) για πολλούς λόγους το top 5 αυτών που μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή είναι οι εξής
1)Επειδή ανήκω στην γενιά των 700euro , δεν μου περισσεύουν χρήματα για ψυχανάληση
2)Μου συμβαίνουν αρκετά ''κουλά'' στη ζωή μου και θέλω να τα γράψω κάπου.....
3)Θελω να κράξω (με την καλη την έννοια) αρκετό κόσμο
4)Να προσπαθήσω να βρω τον εαυτό μου (Είπα να γράψω και κατι να φανώ κουλτουριάρης!)
Παρόλα ταύτα αν τον βρεί κάποιος πριν απο μένα,παρακαλείται να με ειδοποιήσει στο mail μου!
5)Blog εχει και η κουτσή Μαρία, εγώ γιατί όχι?(που είμαι και αρτιμελής!)

4 σχόλια:

tovenito είπε...

καλώς ήρθες λοιπόν! i will keep an eye on you! όχι, τίποτε άλλο, για να μείνεις αρτιμελής!

etalon είπε...

welcome
γραψε λοιπον...

Ανώνυμος είπε...

1)Ξεχασες και την λυση των φιλων σου.Απο εδω μεσα δεν θα βγεις καλυτερος ανθρωπος.Μηπως να παρεις ενα καταναλωτικο με ευνοικους ορους για να επισκεφθεις επαγγελματια αν δεν κατσει κατι καλο?

2)Γραφτα στα αρχιδια σου.There's no better place than that.

3)Αλλος για την βαρκα μας?

4)*ψιτ...το κολπο θα πιασει μονο αν προσφερεις αμοιβη...*

5)Η κουτση Μαρια δεν ειναι τιποτα μπροστα στον Ελλην Μπλογκερ.Nada.Nothing.Niente*

hourglass είπε...

Καλώς ήρθες!