Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

Οι Θεωρίες του Gaymer *No1

Θεωρία Νο 1

ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΚΟΠΟΙΣ ΚΤΩΝΤΑΙ

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δε λές τιποτα...

the boy with the arab strap είπε...

esi poy briskesai ΣΤΑ ΤΕΚΝΑ Ή ΣΤΟ ΚΤΩΝΤΑΙ?

Gaymer είπε...

@aunt donna
Το ξερα οτι θα συμφωνούσες θεία μου...

@κρασι & νερό στα ονειρά μας
εγώ είμαι των ''ΤΕΚΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ''
(τα κεφαλαία είναι ειναι ''τυχαία'')

tovenito είπε...

μ' αρέσει όταν φιλοσοφείς! λολ
ελπίζω ο τόνος να είναι στο α.

mahler76 είπε...

Καλώς ήρθες στην παρέα μας. Όσο για τα τεκνά, δεν έχω ιδέα. Τι δόκανα έβαλα, τι λουλούδια έστειλα, τι απειλητικά τηλεφωνήματα, τίποτα δεν πιάνει. Μα ποσό μπάζο είμαι?

Gaymer είπε...

@Tovene Θα ακολουθήσουν και άλλες φιλοσοφίες μελλοντικά!χαχαχαχ

@mahler Ευχαριστω για το καλωσόρισμα...τώρα τι να πω για τα τεκνά...μήπως δεν προσπάθησες αρκετα?!

mahler76 είπε...

Μπά, ισχύει το ότι είμαι μπάζο. Α, και please αν μπορέσεις βγάλε την λεκτική επαλήθευση στα μηνύματα είναι κουραστική.